.

תכנית 4765
לנוע לרמה מעל!
תכנית בלעדית בהקניית כלים משמעותיים
לאנשי חינוך והוראה בשיפור יכולות ומיומנויות למידה לתפקוד מיטבי!
מוכר גם כחצי גמול ואופ"ק חדש עם ציון

 שיפור התפקוד היומיומי במימד גוף, רגש ושכל
בתוכנית בלעדית בישראל לאיזון בחיי היומיום
המעניקה כלים משמעותיים לאנשי חינוך והוראה
בפתרון קשיי למידה וחשיבה לתלמידים

ציפי גפקוביץ מורה לכיתות א-ב ואמא ל-3 ילדים.
אני נמצאת כרגע בשבתון ולקחתי את הקורס בתרגילי מוח כי חשבתי  שיתן לי מענה איך לעזור לילדים בכיתה ולקדם אותם וגם את הילדים בבית. גיליתי שזה קורס אחר ממה שחשבתי.
קורס מעניין, מסקרן, חוויתי ברמות שאין לי מילים לתאר. קיבלתי ארגז כלים שלא חלמתי עליו שבעזרתו נעזרתי גם בבית עם הילדים שלי שזה קידם אותם גם בלימודים גם בשאיפות שלהם ברצונות שלהם. התקדמו והצליחו.
אני שנה הבאה בטוח אכניס את זה גם לכיתה. זה דברים אחרים ממה שאנחנו תמיד חושבים שתרגילי מוח יכולים לעשות.

אני כל כך מאושרת שלקחתי את זה הקורס הזה. מאד מאד ממליצה להורים ולמורים. גם הורים שהם לא מורים. זה יתן להם משהו אחר לעצמם ולילדים שלהם.
לי זה גם מאד עזר בקטע של לאזן את עצמי ולראות דברים ואת עצמי בדרך אחרת ולקדם את עצמי גם בשאיפות שהיו לי. 
פשוט מדהים. אין מילים לתאר!
צריך לבוא ולחוות ולעשות את זה. וזה כלום. רבע שעה פעם ב...כשמרגישים צורך והשינוים באים. כדאי לכם.

תרגילי מוח ® Brain Gym - לפיתוח אסטרטגיות למידה

לחיות באיזון בחיי היומיום - בעזרת שיטה חינוכית יחודית לשינוי דפוסים והקניית הרגלים וערכים ברמה פיסית, רגשית ומנטאלית. השיטה מועברת בהצלחה רבה בארגון המורים ובהסתדרות המורים כקורס חובה לאנשי חינוך.  שיטה זו נחקרת גם בכלים מדעיים ויש לה תיקוף מחקרי*:

במחקר שנעשה בגרמניה עם 18 ילדים בני 8 במשך חודש וחצי עם פעילויות תרגילי מוח ואחרות - התוצאות היו חד משמעיות:  ניתוח סטטיסטי כפול וסמוי של הממצאים מראה כי הילדים אשר השתתפו בקבוצת תרגילי מוח קראו מהר יותר, טעו פחות ובעלי הבנת נקרא גבוהה יותר של החומר הנלמד לעומת שתי הקבוצות האחרות. 

בנוסף, תכנית תרגילי מוח מיושמת גם בבתי הספר בפינלנד, המדינה בעלת מערכת החינוך המובילה בעולם
*ניתן לקבל קישורים והפניות למחקרים בפניה אישית.

"החיים הם כמו רכיבה על אופניים, בשביל לשמור על איזון חייבים להמשיך לנוע ולהתקדם."

אלברט איינשטיין

נשמע מעניין? רגע יש עוד!

ידוע שרק מקצת מהיכולות שלנו באות לידי ביטוי ביומיום ובכלל. 
מה עוצר ומונע מאיתנו להתחבר לעשייה נכונה עבורנו, להצבת מטרות הניתנות להשגה, לממש את הרצונות והחלומות שלנו?

כולנו יכולים לשפר את התפקוד היומיומי שלנו כדי לקדם את עצמנו.

שאלת השאלות היא איך עושים זאת?

עם יד על הלב, כמה פעמים קרה לך ש...

הזיכרון שלך הולך ויורד? חוט המחשבה ניתק לפתע והמחשבות מעורפלות?

לאחר יציאתך מהבית, המחשבות מהדהות: האם סגרתי את הגז? האם נעלתי את הדלת?

איבדת את הסבלנות? קשה לך לעקוב אחרי דברים הנאמרים לך בשיחה?

נאבקת בקריאה של כתבה פשוטה בעיתון? קשה לך להתמקד ולקרוא ספר?

אמרת לעצמך שיש לך את כל הנתונים להצליח: ידע, יכולות ופוטנציאל - וזה לא קורה?

ויתרת, הרמת ידיים ואמרת: זה מה יש וכדאי להפסיק לחלום שאפשר אחרת?

הרגשת שהפחד משתק אותך עד כדי עצירת זרימת הדם בגוף?

חייכת, צחקת ונהנית במהלך היום?

פיתוח אסטרטגיות למידה ב-5 שלבים

5 שלבים

שיטה מהפכנית ויחודית המובססת מדעית והמביאה לתוצאות משמעותיות ומהירות היוצרות איזון בתפקוד היומיומי שלך ושל סביבתך הקרובה

כלים חדשניים

לעזור לעצמך לשפר יכולות ומיומנויות, לחזור ולחיות באיזון בחיי היומיום! עם שמחת חיים וחיוניות

להפוך חלום למציאות

גישה פורצת דרך ומוכחת הקיימת ב-90 מדינות בעולם מעל 40 שנה.  אשר עזרה למליוני אנשים ברחבי העולם לשפר את איכות חייהם

שמי אילנה ואני למדתי עכשיו סמסטר א' בקורס של יונית בתרגילי מוח.
אני מאד ממליצה על הקורס מכיוון שלמדתי מיונית איך להקשיב לגוף שלי. איך לתת לו את מה שהוא צריך כי אני
נהגתי ממש להתעלם ממה שהגוף אותת לי. עכשיו אני הרבה יותר מודעת למה הגוף מאותת ומה אני צריכה לעשות.
גם מה שלמדתי מיונית בניסוח המטרות שלי עזר לי מאד להיות ממוקדת במטרות שאני צריכה ואמורה לעשות בחיים ולא להתבחשש סתם בדברים הלא חשובים והמשניים.
מכיוון שאני חושבת שאם אני בן אדם יותר טוב אז אני גם מורה יותר טובה וכמובן גם הורה יותר טוב ואם אני משפרת את עצמי אני משפרת את היכולות שלי בתור מורה ובתור הורה.
תודה רבה ובהצלחה.

שלום קוראים לי איריס.
למדתי את הקורס תרגילי מוח אצל יונית. הקורס עזר לי מאד. אני גם מורה וגם אמא. הרבה התמודדויות בכיתה נפתרו או לפחות היו לי הרבה יותר קלות אחרי השיעורים של יונית וההמלצות שלה והדרך שלה איך לגשת לדברים ואיך להסתכל על דברים. זה עזר לי מאד בבית.
מבחינה אישית אני לוקחת איתי המון. ממש. קודם כל באמונה בעצמי. מניסוח המטרות דרך הנחישות ההתבוננות. פשוט איך להתקדם ולהגיע למה שאני רוצה.
זה כלי מאד מאד שימושי. מאד נוח. מאד זמין ולא מסובך. אני חושבת שזה יכול לעזור לכל אחד.

מטרות ההשתלמות

הקניית כלים חדשניים ומעשיים לשיפור הזיכרון ומיומנויות למידה בחיי היומיום

הבנת תפקודי המוח השונים במצבי מתח ולחץ ויציאה מהם

למידת המנגנון האנושי לשיפור יכולות ומיומנויות אישיות ומקצועיות

הבנת רקע מדעי ותיאורטי לשיטה

כלים מעשים ויישומיים לשימוש במצבי היומיום

תכנית 4765 לנוע לרמה מעל - 3 שלבים
תרגילי מוח Brain Gym לשיפור יכולות ומיומנויות למידה, חשיבה, קריאה, הבנה,
כתיבה, ראייה, קשב וזיכרון

*כל הפעילויות חוויתיות עם טיפים וכלים רלוונטיים ליישום בחיי היומיום בכיתה ובכלל. 

שלב I -הכנת המורים והצוות החינוכי בכלים של השיטה
חלק א:  מפגש מליאה - הרצאה חווייתית - תרגילי מוח ® Brain Gym לשיפור יכולות ומיומנויות למידה חשיבה וכישורי חיים. ההרצאה מיועדת לכל המורים והצוות החינוכי והפדגוגי.
הרצאה המציגה כלים מעשיים למורים ואנשי חינוך והוראה בהם יוכלו לממש את החלום האישי והמקצועי שלהם להביא את התלמידים להצליח בלימודים תוך מימוש הפוטנציאל האישי שלהם. המשתתפים חווים תרגילים ולומדים את הרקע ההיסטורי והתיאורטי של השיטה. כיצד ניתן להיעזר בשיטה במסגרת הלימודים: להתגבר על חרדת מבחנים, לשבת בשקט וללמוד, לפתור שאלות, לשפר יכולות ומיומנויות קריאה וכתיבה, לעמוד בלוחות זמנים, להתמקד בעשייה, להבחין בין עיקר לטפל, לנהל רגשות ועוד.

חלק ב:  סדנה מעשית (עד 10 משתתפים בכל פעם) - תרגילי מוח ® Brain Gym
26 תנועות בסיסיות להנעת תלמידים לתפקוד מיטבי של גוף-רגש-שכל.

סדנה מעשית לצוות המורים (עד 10) עם כלים ישומיים לשיפור יכולות ומיומנויות למידה בהתאם לקו האמצע ובהקשרי למידה של כתיבה, קריאה, הבנה, קשב, ראייה, כישורים חברתיים, מיקוד, ריכוז, תפישה ועוד. סדנה עשירה בתוכן עיוני ומעשי המקנה לצוות המורים כלים לשימוש במהלך השיעור, בהפסקה ובמצבים מאתגרים של ילדים ואף הורים.
הסדנה כוללת חוברת הדרכה עשירה (46 עמודים) עם תרגילים פשוטים ושימושיים בליווי הסברים מפורטים – לכל משתתף/ת

שלב II - הרצאה / לימוד תלמידים במליאה – 45 דקות לכל שכבת גיל (עד 200 ילד)
הצגת השיטה ויעילותה בשפה מקצועית וברורה לתלמידים/ות.
לימוד ערכת כלים בסיסית לכל התלמידים/ות לשימוש במצבי לחץ ומתח, מבחנים, בלאק אאוט לרבות זיהוי מהיר של מתקשים בחציית קווי אמצע להמשך הכוונה וליווי למורים ולצוות החינוכי.

שלב III - הטמעה ויישום – עבודה מעשית עם תלמידים ומורים (לבחירה) בליווי וייעוץ שלי 
מפגש שלי עם תלמידים ועבודה מעשית בקבוצות של עד 10 ילדים בסבב משתנה (אפשרות לעבוד עם 10 ילדים שונים בכל פעם וברווחי זמן משתנים).
עבודה עם תלמידים מאותגרים בקבוצה עם מורות לשם הדגמה מעשית איך לעבוד וליישם את הכלים שנלמדו.
עבודה נעשית בקבוצה תוך התייחסות פרטנית לכל ילד וילדה בהקשרים האישיים שלה בנושאים למידה, מוטוריקה, רגש, הבנה, כתיבה, קריאה וכו'.

השתלמות מקיפה בת 12 מפגשים פרונטליים
(56 - 60 שעות אקדמיות)* חצי גמול השתלמות - מוכרת באופ"ק חדש:
*כל הפעילויות חוויתיות עם טיפים וכלים רלוונטיים ליישום בחיי היומיום בכיתה ובכלל. 
ניתן גם להזמין סדרת פעילויות מודלריות לפי שעות ו/או נושאים

יונית שינטל ® Success Master

מפתחת ומייסדת ® Success Master תכנית פורצת דרך עם חשיבה חדשנית ועשייה המביאות להצלחות מוכחות עם תוצאות משמעותיות.

מומחית בשיפור וקידום יכולות למידה וחשיבה, ומפתחת מודל ייחודי WIZARD לשיפור יכולות אישיות ומקצועיות.

מרצה ומנחת סדנאות מבוקשת בארגון המורים ובהסתדרות המורים בקורס לפיתוח אסטרטגיות למידה וכלים לשיפור חשיבה וזיכרון.

מדריכה מוסמכת בכירה בארגון הבינלאומי לתרגילי מוח ® Brain Gym.


הגעתי לתחום זה בשל צורך אישי. לפני 18 שנה, כאמא ל-3 ילדים, נשואה, עובדת במשרת הייטק ניהולית ותובענית, נהגת הסעות מדופלמת העובדת משעות הבוקר המוקדמות עד שעות הלילה המאוחרות. סחוטה פיסית, רגשית ומנטאלית, מתפקדת בשארית כוחותיי, חסרת סבלנות לבן-זוגי וילדיי, מתוסכלת, חסרת אונים ומבולבלת.

הייתי יכולה להמשיך כך את חיי אלא שבזכות בתי האמצעית, בת 8 בכיתה ב' בזמנה, אשר סבלה מקשיי ראיה מינקות שהשפיעו על התפחותה התנועתית והלימודית, נאלצתי להתמודד עם קשיים בלתי פוסקים ומתמשכים ולמצוא פתרון למצוקות הילדה.

קולגה בעבודה הפנתה אותי לסדנה שבה רוכשים כלים לשיפור יכולות ומיומנויות.
שמחתי על ההזדמנות ללמוד שיטה עם כלים לעזור לבת שלי כי הבאתי אותה לעולם בלי הוראות הפעלה - ובהחלט הרגשתי שהסדנה תיתן לי מענה מעשי לכך. מצאתי שיטה שעזרה לי בראש ובראשונה להתגבר על חוסר האיזון שבחיי. במקביל הצלחתי ללמד גם את ילדיי ובמיוחד את האמצעית לעבור שינויים משמעותיים עבורם.


בעקבות התהליך המדהים שעברתי והשינויים מרחיקי הלכת שעברה בתי בעקבותיו -
שיפור הראייה עד כדי הסרת משקפיים, מתלמידה כושלת לתלמידה מצטיינת, מאושרת ועצמאית הבטוחה ביכולותיה וכישוריה, החלטתי ללמוד את השיטה ולהתמקצע בה.

בהמשך חיי נעזרתי בכלים אלו בנקודות מפנה משמעותיות בחיים שלי: תהליך גירושין מורכב, מחלה קשה וסופנית של אמי ז"ל ועוד ועוד.

משתתפי סדנאות (מורים ואנשי חינוך) מספרים

מ.ד. מורה ליוגה
"תודה רבה על קורס מעורר השראה. חשפת אותנו לתתום חדש מלא עניין ועל אף ההיסוס שליוה אותנו, נרתמנו למשימה ולמטרה וללא ספק התקדמנו."

"זאת היתה חויה קסומה ומרגשת של מסע לגילוי אישי והגשמה באופן מידי.  דרך חדשה באמצעות שיטה מדליקה, חוויתית ופשוטה...
נכנסת אל תוך חיי בדיוק בזמן "לשחרר" את "התקיעויות" ולעלות מדרגה ולפתוח פרק חדש בחיי.
מחבקת באהבה מכל הלב (שנפתח)"

גליה מורל

מורל גבוה מתח נמוך

"גילית לי עולם חדש, עברתי חומר בצורה כל כך אמוציונאלית, אישית, מעניינת ומקצועית שאני כמורה (33 שנים ותק בהוראה) יכולה להעריךזאת היתה חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. ומשהכי חשוב: הצלחתי ליישם משלמדתי איתך ואני רוצה להמשיך ולשפר את היכולת שלי..קרו לי המון שינויים חיוביים והחיים נראים עכשיו אחרת.
תודה מכל הלב"

סבטלנה גולוצ'ק

מורה בתיכון

ד.ש. מורה למתמטיקה ורכזת שכבה

"בשלוש השנים האחרונות כאשר אני מלווה את אימי שחלתה באלצהיימר, הפך נושא תרגול הזכרון להיות חלק משמעותי בחיי. כשגיליתי שקיים קורס למשחקי זכרון חשבתי שבקורס ילמדו אותי לבנות משחקים שיתרגלו כיצד ניתן לשפר את הזכרון לטווח הקצר ולטווח הרחוק.

במפגש הראשון ערכנו תיאום ציפיות והבנתי שאני לא היחידה שנושא זה מטריד אותה. לקח לי כ שלושה מפגשים - להבין שמהות הקורס שונה בתכלית ממה שחשבתי. בהתחלה הייתי סקפטית, אבל המפגשים היו מעניינים ולכן החלטתי להישאר בקורס.

כאשר נוכחתי לדעת שהאיזונים עובדים התחלתי לחפש הסברים רציונאלים, במפגש הרביעי כאשר כבר הרגשתי שאני חווה שינוי הן בחשיבה והן בתפקוד היום יומי, החלטתי להפסיק לחפש הסברים ופשוט לחוות.

כשנרשמתי לקורס חשבתי שמדובר בקורס שונה לגמרי. דימיינתי לעצמי יושבת מול מחשב ובונה משחקים למבוגרים ולצעירים המשפרים את רמת הזכרון. כשהבנתי שמדובר במשהו שונה החלטתי לנסות בכל זאת. בהתחלה היו לי ספקות רבים, אבל לאחר שלושה חודשי התנסות ולמידה, מצאתי את עצמי מתפעלת כל פעם מחדש, לומדת להאמין, ואפילו חושבת כיצד אוכל ליישם את מה שלמדתי כדי לעזור לסובבים אותי.

לדעתי השיטה יכולה להיות כלי עזר נהדר למורים עבור עצמם. מורה רגוע יותר משרה אוירה נעימה יותר בכיתה. אני מאמינה שגם רמת ההוראה של המורים תשתפר אם הם יאמצו את השיטה ויעברו איזון מדי פעם. בנוסף, שיטה זו יכולה להתאים לכל תלמיד בכל גיל ובכל רמה. בעזרת השיטה ניתן לשפר את יכולתו של התלמיד, לשפר את מיומנויות הלמידה שלו, עליה במוטיבציה, סיוע ביצירת קשרים חברתיים ועוד. שמחתי לגלות תחום שלא הכרתי, אין ספק שארגז הכלים שלי קיבל שדרוג בעקבות הקורס.


תודה לך יונית על כל ההשקעה, זה בהחלט היה קורס מענין ומרתק."

קוראים לי רונית רביב. אני מנהלת תכנית זה"ב בגן ומנחת סדנאות תנועה בגישה של ריו אברטו.
השתתפתי בסדנת תרגילי מוח לפני כשנתיים שהעבירה יונית. זה היה בשני סופי שבוע.  סדנה אינטנסיבית שאיפשרה לי לקבל כלים לעשות פעילות באופן אישי וגם עם אנשים שקרובים אלי וונתנה לי את היכולת לשלב תרגילים בתוך סדנאות שאני מעבירה בטיפול של ריו אברטו.
אני חושבת שהזדמנות לחוות חוויה כזו היא יחודית. כי זו גם חוויה שאתה עובר ברמה אישית אבל זו גם מתנה שאתה יכול לתת לאנשים שחשובים לך ובמיוחד לעצמך בכל זמן נתון שאתה רוצה. אני מאד נהניתי. אני חושבת שהפשטות של השיטה היכולת של כל אחד מאיתנו לבחור מתוך מאגר גדול של התרגילים מול מטרה שרוצים מאפשרת לנו להגיע לעדים שאנו בוחרים. לכו ותהנו.
שלום שמי נעמי בורנשטיין.
אני לומדת בקורס תרגילי מוח עם יונית שינטל.
אני רוצה להמליץ לכם הורים מורים וכל מי שמתעניין ורוצה בעצם להצליח. רוצה לשים את המטרות של עצמו להצליח.
הקורס נתן לי הרבה מאד כלים להבין. לנסח מטרות לגבי עצמי לגבי מה שאני רוצה להשיג בחיים. לגבי מה שאני רוצה להשיג בחיי היומיום...
למדתי להכיר את יונית כאישה, מורה,מנטורית שנותנת מענה לכל אחד באופן אישי על פי הצרכים שלו. הקורס היה מנוהל באופן מסודר, מאורגן ואני ממליצה בכל פה לכל אחד: הורים, מורים וקהל לקחת חלק בקורס שישנה את חייכם את החיים שלכם אם לא גם את החיים של אלה שסובבים אתכם.
אני מאחלת בהצלחה לכל מי שיבחר. אף אחד לא יתחרט על הבחירה בקורס הזה ובלמידה שלו. בהצלחה לכולכם.
שלום שמי יהל הסנאר.
אני השנה למדתי בקורס של יונית. אני רוצה קודם כל לספר שיונית קודם כל אדם מקסים, אותנטי רגיש ונלהב וההתלהבות שלה והשמחה שלה מדבקת.
התרגשתי לבוא לפה כל יום שלישי להיפגש עם חברי הקבוצה שהיו מאד מכווני מטרה. הוקסמתי כשראיתי אנשים שמזקיפים קומה. שהאנרגיות חיים שלהם חוזרות אליהם ומידי שבוע מדווחים על תוצאות וכל זה בעזרת כלים מאד קלים, פשוטים ושווים לכל נפש שיונית לימדה אותנו להשתמשב בהם מידי שבוע.
אני מרגישה קצת עצב שהיום היום האחרון של הסדנה. אני בטוחה שנמשיך להיות בקשר.
זה אחד הקורסים המעניינים ביותר שלקחתי השנה. אינ מורה בשנת השתלמות. מלמדת 33 שנה ואני בטוחה שאני אמליץ לכל אמא וכל החברים שלי המורים והמורות לאמץ את דרך החיים הזו ולאפשר לעצמם לעבור את הסדנה הזו כי יש כאן באמת דרך פשוטה להגיע להצלחות. זה כאן ומייד. פשוט זה כמו נס. זה כמו להשתמש במטה קסם.

אני יכולה להגיד שבאמת אני רואה כאן שיפור עצום של אנשים שכל דרך טיפולית אחרת שהם היו מאמצים לעצמם היתה דורשת מהם כספים, זמן כוח ושנים של טיפול כדי להגיע לתוצאות. זה ממש מוזר לי שלא ידעתי על הסדנה הזו בכלל. אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם.

מה אומרים עלי מפתחי השיטה?

ד"ר פול וגייל דניסון מפתחי השיטה

יש לי הכבוד והזכות להמליץ על יונית שינטל כמדריכת תרגילי מוח.  אני עבדתי עם יונית כתלמידה שלי בקורסים שהעברתי במשך שנים רבות וראיתי אותה מלמדת.  יונית היא מקצועית, מוכשרת ומוכנה היטב; דואגת מאד לכל תלמיד ותלמיד.  היא מדגימה הקשבה ושימת לב בדרך ההוראה של המודל החינוכי. יונית קובעת באופן מיידי יחסי קירבה עם תלמידיה.

יונית היא מורה נפלאה ומעוררת השראה לילדים שיש להם קשיי למידה או כישורים חברתיים. בסבלנות אין קץ ואהבה ללא תנאי יונית מוציאה מכל תלמיד את המתנותת המיוחדות שלו.  היא מראה לכל תלמיד/ה כמה הוא או היא כבר יודע/ת.  היא עונהה לשאלות תלמידים על ידי תנועה, משחק וגילוי עצמי, במקום להרצות בפניהם ולספק להם מידע.

בשנים האחרונות יונית מלמדת בארגון המורים העל יסודים ובהסתדרות המורים. המורים הלומדים אצלה שמחים ונרגשים מתרגילי מוח ומצפים לשיעורים איתה.

יונית גם הציגה תרגילי מוח לגופים עסקיים בישראל, בדרך כלל כסדנת כיף המשלבת גוף-נפש ומשפיעה גם על ביצועים עסקיים. היא מסורה לשיתוף עם הלומדים איך ליישם את הכלים של תרגילי מוח לצמיחה מקצועית ואישית משמעותית. הערכה העמוקה של יונית לתכנית תרגילי מוח והאמון העמוק שלה בעבודה נוכחים בכל זמן. את/ה תאהב/י לעבוד עם יונית בסדנה או במפגש אישי אחד על אחד.

--פול א. דניסון, Ph.D., מפתח שותף של קינסיולוגיה חינוכית ותכנית תרגילי מוח ® Brain Gym

אני שמחה להמליץ על יונית שינטל כמורה לסדנת משחקי שרבוט כפול - חלון לראיית המול השלם מאז 2007.  העבודות היצירתיות והחדשניות בשרבוט כפול של יונית  נגעו בי והקסימו אותי, כפי שבוודאי יהיו תלמידיה. היא מורה מרתקת שמזמינה גילוי כישורים חזותיים וקלות התנועה, כפי שהיא מצליחה להוציא את הייחודיות של תלמידיה במשחק והתנסות. הקורסים שלה הם תוססים וחווייתיים, מלאים בשמחה של למידה באמצעות תנועה, משחק, וחקירה.

--גייל דניסון, מפתחת שותפה של קינסיולוגיה חינוכית ותכנית תרגילי מוח ® Brain Gym

הרשמה להשתלמות מעוררת השראה

מה מייחד השתלמות זו מאחרות?

להזמין השתלמות כבר עכשיו לשיפור אסטרטגיות למידה בחיי היומיום!

מלאו את טופס ההרשמה ונציג שלנו ייצור אתכם קשר עוד היום!

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.